Options
Centro de Investigación en Empresa, Sociedad y Tecnología
Parent Organisation
Country
EC
Description
El Centro de Investigación en Empresa, Sociedad y Tecnología -ESTec tiene como misión la investigación del comportamiento de organizaciones, empresas e individuos en relación con la selección y uso de tecnologías y el desarrollo de innovaciones. Adicionalmente, el ESTec se interesa por investigar el comportamiento humano y organizacional en el marco de los esfuerzos de sostenibilidad que llevan adelante nuestras sociedades.
El ESTec mediante sus esfuerzos de investigación busca generar conocimiento útil para la sociedad y para sus integrantes a fin de que puedan aprovechar los avances de la tecnología y contribuir a un desarrollo sostenible.
47 results
Now showing
1 - 10 of 47
-
PublicationConsumer Behavior in the Disposal of Products: Forty Years of Research( 2018)Arévalo-Chávez P.
2 -
PublicationConsumer value creation through WhatsApp use: A qualitative multimethod approach in a Latin American scenario( 2019)
;Guadalupe, J ;Zabelina E. ;Velín-Fárez M.Staniewski M.W.2 -
PublicationBibliometric Analysis of Existing Knowledge on Digital Transformation in Higher Education( 2022)
;Guadalupe-Lanas J. ;Palacio-Fierro A.3 -
PublicationTemporal Focus as a Mediator between Cultural Values and Subjective Happiness: Evidence from Ecuador and Russia [Временной фокус как медиатор взаимосвязи между культурными ценностями и субъективным счастьем: на материале Эквадора и России]( 2022)
;Zabelina E.V. ;Guadalupe-Lanas J.Deyneka O.S.3 -
PublicationDrivers of technology readiness and motivations for consumption in explaining the tendency of consumers to use technology-based services( 2021)
;Guadalupe-Lanas, JorgePalacio-Fierro A.2 -
-
PublicationClothing disposition by gifting: Benefits for consumers and new consumption( 2016)del Val Núñez M.T.
3 -
PublicationConsumer expenditures on clothing and footwear: a mixed methods study( 2018)
;Arévalo-Chávez P.Guadalupe J.Scopus© Citations 6 4 -
PublicationTemporal Focus and Innovativeness of Consumers in the Use of Technologies: A Cross-Cultural Study( 2021)
;Zabelina E. ;Deyneka O.Guadalupe-Lanas, JorgeScopus© Citations 1 4 -
Publication
2