Options
Centro de Investigación en Empresa, Sociedad y Tecnología
Parent Organisation
Country
EC
Description
El Centro de Investigación en Empresa, Sociedad y Tecnología -ESTec tiene como misión la investigación del comportamiento de organizaciones, empresas e individuos en relación con la selección y uso de tecnologías y el desarrollo de innovaciones. Adicionalmente, el ESTec se interesa por investigar el comportamiento humano y organizacional en el marco de los esfuerzos de sostenibilidad que llevan adelante nuestras sociedades.
El ESTec mediante sus esfuerzos de investigación busca generar conocimiento útil para la sociedad y para sus integrantes a fin de que puedan aprovechar los avances de la tecnología y contribuir a un desarrollo sostenible.
47 results
Now showing
1 - 10 of 47
-
-
PublicationTemporal Focus as a Mediator between Cultural Values and Subjective Happiness: Evidence from Ecuador and Russia [Временной фокус как медиатор взаимосвязи между культурными ценностями и субъективным счастьем: на материале Эквадора и России]( 2022)
;Zabelina E.V. ;Guadalupe-Lanas J.Deyneka O.S.3 -
PublicationEffect of enterprise risk management on firms’ outcomes with the moderating effect of knowledge management( 2023)
;Saeidi S.P. ;Villacrés Endara H.Armijos L.2 -
Publication
4 -
PublicationTechnical challenges of blockchain technology for sustainable manufacturing paradigm in Industry 4.0 era using a fuzzy decision support system( 2023)
;Su D. ;Zhang L. ;Peng H.Tirkolaee E.B.5 -
PublicationConsumer value creation through WhatsApp use: A qualitative multimethod approach in a Latin American scenario( 2019)
;Guadalupe, J ;Zabelina E. ;Velín-Fárez M.Staniewski M.W.2 -
PublicationOrganizational Culture and Digital Transformation: A Bibliometric Approach( 2022)
;Parra-Domínguez J. ;Zabelina E. ;Deyneka O.2 -
PublicationConsumer Behavior in the Disposal of Products: Forty Years of Research( 2018)Arévalo-Chávez P.
2 -
PublicationThe use of disliked gifts from a consumer behavior perspective( 2015)
;González R.del Val Núñez M.T.4 -
PublicationEmpirical evidence for intransitivity in consumer preferences( 2020)
;Guadalupe, J ;Artola-Jarrín V.Scopus© Citations 2 3